Sidor

tisdag 8 februari 2011

Dagens träning

Det blev ett pulspass på Itrim imorse efter hälsokollen. 2 fulla varv och ett extra med endast styrka. Kändes skönt att börja dagen så!

Jag slutade skolan kl5 idag så jag hade 2 timmar på mig innan vi började med storbandsrepet. Så Alva och jag tog en promenad och pratade och pratade och pratade. Hur mysigt som helst och 2 timmar promenad går ruskigt fort med en så bra tjej vid sin sida!
Tycker om Alva så GALET mycket. Hon är alltid intresserad av allt som jag har att säga och hon är alltid glad för min skull! Hon lyssnar på allt skit jag har att säga. Idag pratade jag om en viss grej i säkert över en timma och Alva lyssnade lika ivrigt hela tiden. Hon är allt bra gullig hon och sjukt snygg! Puss på dig Alva!

Skönt att bara vara hemma nu dock. Sitta vid datorn och prata med fina personer... Och så se den hemliga miljonären förstås :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar