Sidor

lördag 19 februari 2011

Hej då!

Nu drar jag med familjen till Sthlm för att i natt åka till Teneriffa. Kommer sakna bloggen alltså! Det är ju min lilla bebis som måste skötas om. Som tur är har jag fixat barnvakter som kommer blogga åt mig. Så frukta inte. Inlägg kommer även om det inte är jag som skriver. Tror faktiskt att det här kan bli riktigt kul.

Så BLOGGA mycket nu alla kära barnvakter för jag vill ha mycket att läsa när jag kommer hem!

Melodifestivalen igår var GRYMMMMMMMMT BRAA! Lite sur på att de lagt alla bra bidrag i samma deltävling menmen... Det kommer bli glaskistor som exploderar, pianon som brinner, konfetti och så är de där två poliserna i början av varje bidrag så sjukt roliga idag xD haha lovar att Lina kommer garva läppen av sig :)
Här får ni en bild i dåligkvalite på ett band som spelade rocka billy, Pappas favorit ;) Tyckte också att de var bra. Gillade också Sara från Ateens. HEjdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar