Sidor

måndag 28 februari 2011

Bilder från Teneriffa

Här kommer en blandning av massor av Teneriffa bilder.
Inte als i tidsordning men än då. Vi hyrde en båt med egen kapten och matros. Fick vin, läsk, vatten och massor av tilltugg. Sen åkte vi ut på havet och såg både delfiner och valar. Tillsist åkte vi in i en vik där vattnet var stilla och klarblått. Där fick vi bada och snorkla med havssköldpaddor. De kanske inte ser så stora ut på bilden men tro mig, de var enorma! 70cm i m2 typ :) Coolt och lite läskigt!

Emil dansade fint på "Djungel Park".

Vi fick en liten gäst som älskade vår ost och skinka.

Glad mamma Annica efter en hinderbana i "Djungel Park".

På kvällen åkte vi för att käka ute i las Americas. Då såg vi en kille som gjorde målningar och sålde. Inte vilka målningar som helst! Han sprayade dessa men vanliga sprayburkar.
HELT SJUKT!

Lata oss på stranden på dagarna och grävde stora hål i sanden. Anton och Emil grävde ett hål långt över en m djupt sista dagen.

Jag älskade att sitta på balkongen på morgonen ny duschad i solen med veckans stora beroende. Citronte med en färsk citronskiva i. Mmmm...

Mamma och jag gick på fisk-spa. Små fiskar äter på en :) Låter lite läskigt men det funkade faktiskt bra. Fötterna blev super lena. Dock kittlades det sjukt mycket i början!
Jag brände mig enormt mycket.

Emil, mamma och Anton surfade på sjukt stora vågor.

Anton på vår balkong. Superfin utsikt!
Veckan var helt underbar! Längtar tills sommaren kommer hit. Då ska jag passa ännu bättre i min bikini :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar