Sidor

söndag 6 februari 2011

Glädjetårar

Jag har inte känt skillnad. Sen jag började i somras med min batning (innan Itrim) så har jag gått ner över 16kg. Men jag känner mig exakt lika dan som jag gjorde som 16kg tyngre. Mamma har försökt berätta för mig att det är super stor skillnad och att ja måste känna av den? Men jag har helt enkelt inte gjort det. Men idag har jag struttat runt på promenad och kännt mig ganska snygg. Jag kan inte kalla mig för fetto längre för det är jag inte. Jag är inte smal. Lååångt ifrån och jag ska fortfarande få ner 20 kg, men, jag är inte ett fetto och det känns skönt att äntligen få känna så efter hur många år som helst. Kom till och med lite glädjetårar när ajg hittade bilden som jag visar här under. Tänk att det är så stor skillnad!

Ser ni den? Jag gör äntligen det!!!

6 kommentarer:

  1. så klart det syns skillnad! härligt att du äntligen ser det!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Asså Amanda jag blir så fruktansvärt glad för din skull, du är så duktig! <3

    SvaraRadera
  3. vad du är vacker!! jag är också glad för din skull!

    SvaraRadera
  4. Du är bäst. Sjukt snygg tjej. <3

    SvaraRadera
  5. Amanda snygging! Du är så duktig!!!! <3

    SvaraRadera