Sidor

onsdag 9 februari 2011

Veckan går för sakta

Lääängtar tills helgen! Älskar fredagar. De är bäst. Man vet att man kan vara uppe sent utan att dö dagen efter efersom man får sova ut. Och man får träffa alla underbara vänner i skolan och alltid göra mysiga grejer på kvällarna.

...asså seriöst. Vad är det med mig? Jag bara går runt i skolan som i en bubbla och bloggar som en fjortis. Jag får allt ta och skärpa till mig. Man kan inte gå runt så här. Fnittrig och dan. Nej fy. Jag ska bli normal. Snaaart... tror jag :)

2 kommentarer:

  1. Hej Amanda!

    Jag hittade hit genom Alva. Det är roligt att läsa om din resa och du är så duktig! Vad kul att det har gått så bra hittills! Och jag känner precis igen mig i det du skriver, hur mätt man blir av en liten chokladbar.

    Fortsätt att kämpa, det här kommer att gå kanon! Så kanske vi stöter på varandra på Itrim :)

    SvaraRadera