Sidor

fredag 11 februari 2011

SKITDAG

Idag är en sån där skitdag med stort S! Vaknade med huvudvärk och en klump i magen som inte vill försvinna... Hatar verkligen såna dagar! Tuggat i mig lite tabletter så nu känns huvudet lite bättre så har fixat i ordning min garderob. Var tvungen att fixa och gå igenom alla kläder så jag vet vad jag kan ta med till Teneriffa. Upptäckte att jag nog måste köpa lite nya kläder. Har inte så mycket somrigt. Å andra sidan kanske man kan hitta lite nya kläder på Teneriffa? :)

Hoppas i alla fall att jag mår super ikväll. Ska gå och se Burlesque och man kan ju inte ha huvudvärk när man ser på bio? Aja håller tummarna för att må toppen ikväll!

Nej, nu måste jag nog plugga till Åke provet. Fy tusan va jobbit.. Gha.. Aja bara att göra.
Kramar till er kära läsare!

4 kommentarer:

  1. Hej! Om du ska till playa de las americas eller los christianos så finns det en jättebra shoppinggata där emellan som har en massa bra butiker :)

    SvaraRadera
  2. det är svårt att förklara men det går inte att missa den :)

    SvaraRadera
  3. Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

    SvaraRadera