Sidor

tisdag 22 februari 2011

Jag hittade en dator

Vi kakar ute ikvall pa en resturang med internet och gratis datorer. Dock inga prickar over bokstaverna haha!
Nan Irlandsk resturang tror jag. Helt okej till en borjan men nu ar den superbra. Den innehaller varldens snyggaste bartender!! HEEEET!
Jag har varit en tomat sen igar men nu borjar det bli brunt! YES. Hade lite panik igar pa grund av det.
Vi kakar ute tva ganger om dagen och det ar alltid lika jobbigt att fa en meny i knat och sen forklara att man inte ska ata. Fast man vanjer sig men jag ska saga er att maten har nere ar gryyyymt god enligt min familj. Suck...

TACK for ni bloggar at mig. Ubergulligt! Alskar er lasare. Hors snart igen!
Puss

2 kommentarer:

  1. galet vad du är duktig amanda! jag blir stolt!

    SvaraRadera
  2. Kul att du har det bra älskling! Tugga vidare på dina bars! <3 Puss

    SvaraRadera