Sidor

torsdag 17 februari 2011

Plugg

Har Naturkunskapsprov imorgon. Känns som jag borde börja plugga snart men har verkligen ingen lust als! Fast jag vet ju att jag måste. Jag får trösta mig att det är lov efter provet. Och vilket lov sen! Teneriffa here I come!

Har köpt ny bikini med mamma :) Eller jag fick den rättare sagt. Det var mammas present till mig som hon lovat mig när jag gått under "den magiska gränsen" och det var ju faktiskt ett tag sen nu! Jag menar jag kommer ju snart under nästa magiska gräns :D Faktiskt bara några kg ifrån och det känns GÖÖÖTTT!
Så iallafall min bikini då, den är 50talig vilket jag ÄLSKAR men den har dock inte så hög midja. Den är vit och marinblårandig med vit snörning vid sidorna. Hm okej svårt att förklara men sjukt snygg. Tänkte fota och lägga ut här men tänkte att det är bättre för oss alla om jag gör det när jag är i Teneriffa och har lite brunare hy och lite mer fräknar. Så där lagom mycket för att ni ska kunna avundas mig som ligger i solen. Mohaha!
När jag prövade bikinin blev jag totalt förälskad på direkten. Mamma också. Jag prövade en XL och den var lite för stor men en L var lite för liten tyckte jag så jag tog XL i allafall. Mamma gick och betalade när jag bytte om och när jag kom till kassan så frågade
Mamma: tyckte du om bikinin?
Jag: JA klart jag gjorde jag ÄLSKADE den!
Mamma: bra för jag köpte ett till par bikinibyxor i storleken mindre så du kan ha den i sommar med. Men tror du det räcker med en storlek mindre?
Jag: ja det måste det göra. Så mycket krymper jag nog inte.
Mamma: Ehm, okej!
När jag kommer hem och packar upp bikinin läser jag storlek M i den mindre modellen. Jag sa det till mamma och hon sa va gjorde det (A) haha hon är så lätt att avslöja när hon ljuger. Så mamma tror antagligen att jag kommer krympa 2 storlekar tills isommar. Bra att någon tror på mig. Kanske ska börja göra det mer jag också. Så ett mål som jag lägger till på listan. Att kunna ha mina bikinitrosor i storlek M och trivas i dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar