Sidor

söndag 13 februari 2011

Jobbigt för psyket

Förlåt att jag varit så dålig på att blogga ett tag. Var tvungen att ta en paus där den enda som fick läsa mina tankar var mig själv och min dagbok. Men nu är jag backontrack så att säga!

Jag har lite panik och ångest för tillfället. Man förändras så sjukt mycket att psyket har svårt att hänga med. Och när jag förändras så förändras allt runt omkring mig också. Man tror att folk ska se på en och behandla en likadant men så är inte läget. Även mina bästavänner förändrar deras synsett. Jag tror inte att de förstår det själv och jag säger inte att det är på ett negativt sätt. Men så är det i alla fall.
När jag förändras så här mycket så vill jag att allt ska vara exakt likadant som innan runt om mig, men det fattar jag ju att det inte går. Och jag har ju varit inställd på från början att saker kommer att ändra sig. Men kanske inte så här fort.
Hur som helst så älskar jag uppmärksamheten och komplimangerna från alla. Speciellt från de personer som man verkligen inte väntar sig att de ska komma ifrån.
Så om jag ser lite konstig och förvirrad ut så vet ni ju varför. Jag förändras....

2 kommentarer: