Sidor

måndag 12 mars 2012

Mörrnmörrn

Igår kväll drack jag ett stort glas med diet coke innan jag la mig. Dumt beslut eftersom koffeinet gjorde att jag inte kunde somna. Somnade nog efter 12 någon gång men när klockan ringde kvart i 7 imorse var jag på strålande humör och inte alls trött! Solen skiner ute och jag tror att allt solsken igår gjorde underverk för mig :) Jag är taggad inför dagens danspass och till och med mitt jobb!
Nu ska jag ta en timme åt att jobba på mitt lilla "hemliga" projekt som jag knogar på.
Ha en fin dag och om solen tittar fram njut av den!
Och vill du peppa dagen lite extra kan du lyssna på den här. Man blir glad hela vägen ner i tårna.

Mina barn har börjat kalla mig för Bambi för de tycker jag har stora ögon. Jag har absolut ingen aning om va det pratar om!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar