Sidor

lördag 10 mars 2012

I´m back!

Förlåt för frånvaron på ett tag men jag har jobbat som en galning! Men nu är det helg och jag taggar det som komma skall. Jag vaknade trött som tusan, hög på allergitablett och allmänt hes med halsont. Så kravlar jag mig upp ur sängen drar mig till vågen och ser den underbara siffran på vågen. -2kg. HURRA! Plötsligt blev livet mycket mycket bättre! Jag som bara vill ge upp och slänga mig i soffan med lösgodis, chips och dipp känner nu att motivationen är tillbaka igen så nu kör vi.
Vill ni också göra en satusnova (nystart) så ladda idag och imorgon och så dra igång järnet på måndag! Jag tror på er!
Puss på er!
Bild från Skottland i höstas.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Och Tack! Jag behöver en satusnova! <3

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Jag har liksom fastnat på något sätt.
    Jag ska försöka följa ditt exempel:)

    SvaraRadera