Sidor

lördag 17 mars 2012

TRÖÖTT TCHEJ

Asså helt seriöst. Vet inte när jag var så trött senast. Jag bara sover och sover och sover och sover. Tror det har med min viktnedgång att göra eller något? Hur som helst sov jag till klockan halv 1 idag!!! Galet. Men det blev ganska sent igår så därför lät jag mig själv sova.
Nu kommer den där jobbiga grejen med att vara au pair och bo hos familjen dock... För barnen är ju vakna sedan 6 och nu vill jag gå på toa, duscha och ta en kopp te men då kan jag inte gå ut som ett nyvaket litet troll utan måste klä på mig och borsta tänder och grejer, palla. Därför sitter jag och bloggar lite och väntar på att de ska gå ;)
Ska träffa min Bellabus idag för lite museum och myskväll för hon sitter barnvakt. Ska ta lite kortelikort som ni kan se sen :) Ha en toppen lördag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar