Sidor

lördag 3 mars 2012

FREDAG LÖRDAG

Tjoho bloggen. Igår spenderade jag min kväll på en klubb vid Piccadilly som heter Zoo Bar. Helt okey bra och mycket dans. Jag och Bella (som jag gick dit med) körde 100% nyktert. Vi bara dansade och hade kul. Träffade norrmän som vi hängde med hela natten. Jag var sjukt stolt över mig själv som förstod 99% av vad dom sa. Haha jag har nämligen alltid haft lite svårt för norska. Vet verkligen inte varför? Men det är lite kul när det låter som gammalsvenska. De använde ord som allena och sånt. Låter ju i alla fall väldigt mysigt!
Idag kom jag hem typ halv 11 pigg och glad. Nu har jag sett den engelska serien Threesome färdigt och den är jätterolig och mysig. Se den :) Sen har jag varit ute i det fina vädret och fotat lite. Vad tycker ni om bilderna? :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar