Sidor

fredag 30 mars 2012

God morgon i Pannkakan!

Min morgon var en sån där mysig morgon man har i mitt jobb ibland. Oscar sov hos en kompis, Phoebe låg i mamma och pappas säng så jag fick för ovanlighetens skull lite egentid med Coco. Hon knatade in till mig runt 7 tiden och kröp upp i min säng. Stolt berättade hon att hon klätt på sig själv, dock ahde hon lyckats att vända allt bak och fram. Vet inte hur hon lyckades. Hon tar alltid fel fot nnär det kommer till skor också men säger man något säger hon bara, "I like it that way. My feet like it! OKEY!"
Efter en liten mysstund och mycket intressanta samtal i min säng om bla blommor så smög vi ner i köket och jag lagade, efter önskemål, pannkakor till frukost. Pannkakor och sirap till damen. Fint och nyttigt ska det vara ;) haha. Men vem kan motstå den där fina fina minen hon gör när hon ber om något. Så är det ju första dagen på lovet också och skulle ju såklart firas!
Själv gjorde jag en supergod nyttig frukost som jag tänkte lägga upp recept på. Enklare finns inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar