Sidor

onsdag 30 mars 2011

Balklännings hets

Har tittat efter balklänning idag igen. Alla säger att jag är sent ute och ja, det stämmer nog men va tusan skulle jag göra då? Har ju inte kunnat kolla innan när jag intet vetat hur stor ("liten") jag kommer vara på balen. Ingen aning om storlek liksom? Men nu vet ju typ hur stor/liten jag kommer vara :) Och jag ska köpa den bruna här neranför och den går att sy om i miljoner storlekar så jag kan gå ner 10 kg eller 5 eller 2 :) Det känns ju bra. Säkrad på att få en klänning liksom! Jag provade 3 stycken idag (har provat innan) och dessa provade jag.




Den gråa var helt okej med den röda alltså... INTE AMANDA ALS! Haha vet inte va hon på Bröllopshuset tänkte! Nej det blir den bruna från Party World.

Gillar att jag provade olika handskar när Lina fotade mig. Haha. Emelie var skit söt och provade massor av fina klänningar hon också :)

3 kommentarer:

  1. haha, det är samma klänning som jag pratade om. den fick jag också prova när jag var på partyworld :)

    SvaraRadera