Sidor

måndag 28 mars 2011

Mysmorgon

Har ju bestämt att jag ska vända på mitt dygn. Tidiga kvällar = tidiga mornar! Och det hela drog igång igår. Gick och la mig klockan 8 men 5 i 9 väckte mamma mig. Sover du?!! Men det är ju en unge i minuten på Tv det måste vi ju kolla på?! Mamma jag vänder på dygnet! Äh skit samma om du lägger dig direkt efter programmet gör det ju inget? ;)

Min mamma alltså! Haha men jag somnade 22.00 typ iallafall vilket är mycket tidigare än vanligt. Så klockan 5.00 gick jag upp duschade och lagade mysfrukost. Sen tände jag ljus i hela mitt rum och satte mig och åt frukost här vid datorn :)


Min frukost: (längtar tills jag får variera den lite ;))


Snart åker jag till Itrim för lite träning och gruppträff nr 6! Va ska ni göra idag? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar