Sidor

torsdag 31 mars 2011

London?

Världens finaste och bästa Alva ska jobba i London ett år som au pair och hon frågade om jag inte kunde tänkta mig att hänga på. Och vet ni vad? Jag vill verkligen det. Alva pratade med sin au pair-familj om de visste några andra famljer och de gjorde dom. Så jag kanske kan få jobb genom Alvas familj? Känner mig som en tönt när jag säger att jag vill se hur det går på söndag först. Asså det är dumt att ta kontakt med dem om det visar sig att man inte kan! Jag känner mig bara så sjuuuukt töntig när jag säger; ehmm... vill se om det blir idol först..." Jag vill ju liksom inte att någon ska tro att jag tar för givet att komma vidare! Så är det verkligen inte! Men söker jag så finns ju möjligheten så den borde jag räkna med? Jag vet att jag skulle klara av idol men jag tror tyvärr inte att jag ens kommer till den riktiga juryn. Tyvärr... Är kanske för "normal" för det? Aja vi får se helt enkelt! Nu ska jag skriva klart mitt Naturkunskapsarbete och sen blir det sängen :) Sov gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar