Sidor

lördag 20 augusti 2011

Hard hard work work

Sitter på pappas kontor och har lunch. Käkade kräftstjärtar med keso, majs och tomat, mmm...
Nu ska jag sitta här i några minuter, njuta av Veronica Maggios vackra stämma och sen blir det att gå tillbaka till kassan, bullbaket och tomatplockandet. Jag trivs här i mitt andra hem kallat Ica men visst vore det nice med en kortare dag än den jag jobbar idag. 8-19 hm inte kul.. Men får tagga kvällen istället! Ska nämligen på grannens 40års-fest.

Tänk att kära Kicki fyller 40 på tisdag (tror jag det är iallafall). Hon som ser ut som en barnrumpa och beter sig som ett embryo och fyller 40. Mysko! ETT STORT GRATTIS TILL HENNE I ALLAFALL!

Nu kom Pontus in och dansade lite till Veronica för mig :) Fint. Han hade med sig en yoghurt som svält upp eftersom det stått i kassan sen i måndags. Jag utmanade honom att öppna den men han ville inte... Fegis....

Nej om jag skulle ta tag i min lunch lite kanske :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar