Sidor

fredag 19 augusti 2011

Nervös

Idag är en enda stor nervösklumb av tid (fint beskrivet). Nej men helt seriöst så är det en sån där tänkar dag tror jag för jag är seriöst nervös över allt möjligt!

Dels så ska jag ha storbandskonsert idag. Det ska bli skit kul och så, men, jag känner att jag inte kan alla låtar till 100 % och dessutom kommer vi inte soundchecka :S jag ska alltså bara köra på direkten. Och jag har aldrig tränat med bandet förut! Det är ju nästan helt sjuuuuukt!!! Aja det får gå som det går. (Här är en bild på coolingarna jag ska sjunga till :) )


Sen tänker jag konstant på England. Asså jag längtar så galet mycket till London och kan inte fatta att det inte är så mycket mer än ca en och 1/2 månad kvar! Jag är nervös för hur det kommer bli, hur jag ska hitta, hur familjen ska gilla mig, hur det ska gå med all engelska. Tacka Gud för Alva som redan bor där och som kanske kan rädda mig om det skulle gå utför.

Jag är nervös för att jag "äntligen" har beslutat för att ta körkort... Det är liksom nån vecka kvar bara. Det känns ju sådär måste jag säga. Längtar efter friheten som kommer med ett körkort men inte efter skräcken efter proven...

Sen är jag nervös över hur jag tar hand om mig själv. Det börjar gå ut för med maten igen känner jag. Det är inte så lätt! I will är min enda kommentar hela tiden men den är sääämst. Jag är en "jag ska" person så det bara skriker om det fast jag egentligen borde vara "gör det på direkten" person. Men nu ska jag försöka ta tag i mitt liv lite.
Jag hade som mål att gå ner till min målvikt till London men det skiter sig när jag har bestämt så. Vissa blir motiverade själv känner jag att det här går aldrig och då skiter det sig helt enkelt. Så ska försöka att inte planera utan bara göra. Det är ju trotts allt hela livsstilen man måste ändra!?

Nej nu måste jag träna låtarna lite mer.
Puss älskade läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar