Sidor

torsdag 29 mars 2012

Helgplanering

Har varit på kören idag i svenska kyrkan. Asså jag har verkligen saknat det för har missat TRE VECKOR pga av resa hem och en jobbig förkylning. Nu är jag dock snart helt frisk så hejtjollahop det gick faktiskt ganska bra att sjunga idag!
När jag kom hem så ringde jag min fina Bella och diskuterade morgondagen. Det är ju nämligen så att det är helg och för ovanlighetens skull så jobbar varken jag eller Bella något alls denna helg! Därför krävdes det noga planering! Men blev det något gjort... svar nej. Vi vet vad vi ska ha på oss imorgon och att vi ska gå ut men vi vet inte vart. Hur kan man vara så dålig på att komma på saker. O´neils i all ära men vi går JÄMT dit ju! Borde pröva något nytt. I kära gamla Linköping har du liksom inte så mycket att välja på men här kan du gå ut till miljontals ställen ju. Hm vad ska man välja....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar