Sidor

torsdag 8 mars 2012

GODMORGON SVERIGE! (vet inte varför jag skrev så men antar att jag tyckte det kändes bra. Som om jag är någon liksom :)
Idag har jag vaknat på betydligt bättre humör än igår! Jag hade en "hej jag är sur och vill slå folk"dag. Men idag skiner solen utanför mitt fönster och jag har pratat med älskade mamma och haft en intressant samtal med Sally.
Igårkväll kom min finaste Bella över och jag färgade och klippte hennes hår. Jag blev jättenöjd med resultatet och jag tror Bella blev det med ;) va tycker ni?
Bella föreslog att jag borde öppna min egen salong och ja, det vore så grymt roligt! Men kan nog vara svårt att få det att funka med alla andra miljoner planer som jag har när det kommer till min framtid. Entreprenör hallå! Skulle ni komma och fixa er hos mig då? :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar