Sidor

måndag 12 mars 2012

Dude and I

När Dude slutat skolan så åkte vi hem på en snabb lunch och sedan drog vi (jag drog henne) hela vägen till Hammersmith för att möte upp Bella och hennes "lilla" bebis. Han är så tjock och något av det gulligaste jag sett!
Vi kikade förbi Primark och shoppade loss för fulla muggar. Kind of. Och min lilla Phoebe fick en lite lite liiiiten väska av mig som hon älskade. Primark är bäst för där kostar presenterna liksom 1 pund ;)
Jag och Bella kom fram till att vi såg ut som mammor och att folk säkert tror att vi är det för Phoebe liknar mig och Vigo liknar Bella. Men för oss gör det inget. Jag blir gärna förknippad med min lilla dude. Älskar henne så galet mycket trots att hon går en på nerverna stup i kvarten.
Strålande sol har i alla fall dagen bjudit på och mer sol ska det bli. Heeela veckan :D!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar