Sidor

torsdag 15 mars 2012

London morsa

Jag har blivit precis som alla mammor här i London... Springer runt i ballerina skor och massor av fina smycken. Vill att allt ska vara dyrt och fint vilket jag aldrig brytt mig om innan!
Idag så var vi på en skolmarknad som Coco och Oscars skola fixade. Då kände jag mig speciellt som mammorna. Sparng runt som en galning och samlade påskägg åt barnen, tänkte på hur jag såg ut och var grymt nära på att skriva upp mig på en lista där de auktionerade ut ett par louboutin skor fast skorna var för så. Illa Amanda.
Kom i alla fall hem helt död med en gnugg tatuering rikare. En liten fjärli på handleden för det ville barnen bestämt att jag skulle ha. Blev ännu lite mer sugen på att faktiskt göra en tatuering där! Fast ingen fjäril och betyyyyydligt mindre! Va tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar