Sidor

onsdag 14 mars 2012

Godmorgon fina bloggen. Sitter i min säng och fixar med lite saker som måste bli gjorda. Jag fick lite längre ledighet idag för Phoebe gick till en kompis innan skolan. Därför har jag tid att göra saker som att kolla igenom bilderna min mamma skickade från sin mobil. Som den här bilden tex. Det här är den 3 oktober 2011. Tidig morgon och jag ska iväg till flygplatsen för att flytta till London. Jag minns det som igår men ändå så känns det så sjukt långt borta. Lets face it. Jag är en helt annan person där. Jag har utvecklats massor och när jag ser mig själv där känns det inte riktigt som om jag känner igen mig själv. Konstigt.
Jag hade så himla kort hår också! Blev helt chockad över hur fort det växt. Ser ju inte klokt ut på den där bilden. Längtar tills min fulla längd kommer tillbaka så jag kan bära mina lockar igen och slippa platta det.
Ha en toppen onsdag med allt vad det innebär. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar