Sidor

tisdag 27 mars 2012

Åka hem

Så var det tisdag och om några timmar ska jag sitta på flyget igen. Ser sådär fram emot det måste jag säga. Jag hatar att förflytta mig på det sättet. Önskar att man kunde knäppa med fingrarna och så var man bara tillbaka. Tänk va enkelt det vore!? Men får försöka att göra nyttiga bra saker på flyget. Kanske jobba på mitt projekt eller läsa en riktigt bra träningstidning? Hur som helst ska jag ju hem igen till Sverige om några veckor så tror jag överlever ;) Får ju träffa Bellabus igen liksom.
Nu ska jag snart fotas av mamma. Jag måste ha foton till min skolansökning jag ska göra. I träningskläder mot ljusbakgrund, hm jaha, okej? Skumt.

Det bästa med att bo på två ställen är att man har två garderober! Har total byxpanik i London men nu hittade jag massor av byxor här i Sverige så jag skiftar lite kläder och tar med mig brallorna tillbaka till London :) Toppen!

Det är så galet kul att kolla igenom alla gamla bilder jag har på datorn hemma. Kolla vad jag hittade liksom!! Tror jag var 14 här kanske :) En liten plutt i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar