Sidor

lördag 31 mars 2012

Löööörrredddaag

Idag är en sån där, fin och mysig morgon att vakna upp och trivas och sen bara slappa-dag. Jag älskar att göra London med Bellabus för vi har aldrig några förväntningar utan allt blir som en enda stor överraskning och man är lycklig och glad och så träffar man massor av nya intressanta personer! Man hamnar på roliga ställen och får saker gratis. Jag gillar att göra London när jag är jag och har med mig min finaste vän.
Nu är jag dock sjukt trött! Sov borta och kan liksom inte sova länge då. Så ikväll kommer Bella hit så ska vi beställa hem mat och hyra film. Fejnt va? :)
Hur var eran fredag? Och lördag för den delen!


2 kommentarer:

  1. Amandaaa! Din blogg är så mysig!

    SvaraRadera
  2. Lördagkväll tillsammans med mor din o dina båda mostrar var helt förtjusande. God mat o många skratt (som vanligt när vi är tillsammans). Hade en skön SPA-dag på Varbergs kurort dessförinnan. Kram på dig barnbarn nr 1.

    SvaraRadera