Sidor

söndag 28 augusti 2011

Blandade känslor

Itrim ringde nyss och vi bokade in en ny tid till mig med en personlig coach. Min förra Jessica (galet bra!) ska ut på äventyr til USA och ahr slutat så nu ska jag ha en annan tjej istället. Lite synd att jag bara kommer ha ett möte med henne dock :/


Imorgon är det bara 5 veckor kvar tills jag flyttar och det finns inget roligare än det just nu men det betyder inte att det kommer vara jobbigt också... Det finns en anledning att Itrim har en minimum tid på ett år innan man får sluta därför att det tar tid att börja ett nytt liv. Och att jag inte ska gå klart den här tiden gör mig sjukt orolig ibland.. Men jag ska ju verkligen starta ett nytt liv på ett nytt ställe så jag har tänkt ta med mig min nya livsstil dit. Jag tänker verkligen inte gå tillbaka till mitt gamla jag så bara jag är riktigt envis och motiverad så vet jag att jag kan klara av det här men det kommer inte vara lätt! England är ju inte direkt känt för nyttig mat, men det är klart att de har bra alternativ också!

Jag ska iallafall ha ett möte den 23 september och då så ska vi gå igenom hur jag ska lägga upp maten och träningen under min flytt. Gymkort igår ju i lönen jag får så det är ju bra :)

Jag kommer klara det här. Det måste jag ju!

Vintageköp :)














































Nyttigt godis

Du måste smaka det här! Smakar galet gott och onyttigt och jag är en sån som inte kan njuta riktigt ordenkligt om jag känner att det är nyttigt, så jag lurar hjärnan med dessa godisar som faktiskt är NYTTIGA!


Banan och chokladbollar

2 bananer
Havregryn
Kakao






  1. Mosa en banan.


  2. värm bananen i micron i ca 1 minut.


  3. rör ner kakao efter behag.


  4. Blanda i så mycket havregryn du behöver för att kunna rulla smeten till bollar.


  5. Rulla smeten och sätt in i kylskåpet.


Om du saknar pärlsockret så rulla i kokos eller hackad mandel :)


lördag 27 augusti 2011

Shopaaa

Har varit på begagnat Magasinet idag men far, farfar och kära lilla farmor :) Har hitta sååå mycket fint bland annat fina lp-skivor och sjalar. Visar bilder sen! Nu ska jag ut och bada lite mer i poolen! Hörs sen

torsdag 25 augusti 2011

Det går bra nu

Skönt när vikten börjar gå neråt igen. Några dagar räcker för att få igång det hela. Nu är jag motiverad till tusen! Dagens frukost var samma som gårdagens kvällsmat. Grönsakssoppa. Kanske ingen frukost mat men var så gryyymt sugen på det :)
Igår tog jag hem färska räkor så det ska jag äta till lunch idag! Kommer bli mumsigt värre! Dessutom majkolvar. Passar till till räkor? Hm får väl prova mig fram :)

Idag MÅSTE jag gör färdigt i mitt rum... FÖR stökigt alltså! Alltid när man börjar packa och rensa så ångrar man sig alltid mitt i rensningen när rummet ser som värst ut... Inte kul. Men det kommer vara så skönt efteråt när allt är klart. Det vet jag :)

Ha en bra dag!