torsdag 31 mars 2011
London?
Världens finaste och bästa Alva ska jobba i London ett år som au pair och hon frågade om jag inte kunde tänkta mig att hänga på. Och vet ni vad? Jag vill verkligen det. Alva pratade med sin au pair-familj om de visste några andra famljer och de gjorde dom. Så jag kanske kan få jobb genom Alvas familj? Känner mig som en tönt när jag säger att jag vill se hur det går på söndag först. Asså det är dumt att ta kontakt med dem om det visar sig att man inte kan! Jag känner mig bara så sjuuuukt töntig när jag säger; ehmm... vill se om det blir idol först..." Jag vill ju liksom inte att någon ska tro att jag tar för givet att komma vidare! Så är det verkligen inte! Men söker jag så finns ju möjligheten så den borde jag räkna med? Jag vet att jag skulle klara av idol men jag tror tyvärr inte att jag ens kommer till den riktiga juryn. Tyvärr... Är kanske för "normal" för det? Aja vi får se helt enkelt! Nu ska jag skriva klart mitt Naturkunskapsarbete och sen blir det sängen :) Sov gott <3
onsdag 30 mars 2011
GHAAA YEEES!!
JAG HAR ETT MIDJEMÅTT PÅ 84! Det betyder allså att jag har ett synt midjemått nu. Fattar ni! HIHIHIHI! Okej det här gjorde verkligen min dag. Åh va glad jag är! Helt sjukt att jag kunde vara så där stor och hemsk. Usch! Aldrig mer säger jag bara! ALDRIG MER! 46cm borta! :D på bilden visar jag hur stor jag var innan!
Mycket smickrande bild ja jag vet! Haha skyller på att mamma inte akn fota ;)
Lycklig
Jag blir lite lycklig mitt i all stress. Anledningen: jag har gått ner 6hg sen igår. Det betyder att jag har gått ner 2.4kg på 2 dagar! Känns skönt att komma tillbaka på banan. Allt för att vara på topp tills söndagens strappetser! Haha.
Nu ska jag skriva klart ett arbete om "varför man gäspar" och sen blir det att göra mig iordning och åka till skolan för att köra lite Hair-rep så här på morgonen :)
Va ska ni göra idag? 
Tänkte att det passade in med en bild på tjejen som alltid är lycklig! Lina Edgar
Balklännings hets
Har tittat efter balklänning idag igen. Alla säger att jag är sent ute och ja, det stämmer nog men va tusan skulle jag göra då? Har ju inte kunnat kolla innan när jag intet vetat hur stor ("liten") jag kommer vara på balen. Ingen aning om storlek liksom? Men nu vet ju typ hur stor/liten jag kommer vara :) Och jag ska köpa den bruna här neranför och den går att sy om i miljoner storlekar så jag kan gå ner 10 kg eller 5 eller 2 :) Det känns ju bra. Säkrad på att få en klänning liksom! Jag provade 3 stycken idag (har provat innan) och dessa provade jag.



Den gråa var helt okej med den röda alltså... INTE AMANDA ALS! Haha vet inte va hon på Bröllopshuset tänkte! Nej det blir den bruna från Party World.
Gillar att jag provade olika handskar när Lina fotade mig. Haha. Emelie var skit söt och provade massor av fina klänningar hon också :)
Lill-lördag
Sitter i skolan och har nyss ätit en fruit & nut-bar tillsammans med en Loka peach! Super gott! Behövs när det är så sjukt mycket man måste fixa i skolan. Helt sjukt mycket grejer man måste göra alltså! Massor av rapporter som ska in, prov, musikal, GHA BLIR TOKIG! Men jag antar att det inte är någon omöjlighet att klara av det här så det är bara bita ihop och utnyttja all ledig tid man har. Får trösta mig med att det bara är 11 veckor kvar till studenten!
(11 veckor sen slipper jag den här stressen. För ett tag ... )
Imorse körde jag ett stenhårt styrkepass, och ja, jag glömde stretcha... Vilken nu resulterar i att jag har träningsvärk i muskler jag inte visste fanns?!!! Typ den där muskeln man har i knävecket. Va tusan är det för muskel :S Men jag är i alla fall nöjd över min morgon prestation. Allt tack vara peppade videor från JNL (Jennifer Nicole Lee). Jag vet att jag tjatar mycket om henne men hor är banne mig grym ju!
Vägde mig imorse bara för att det känndes sån skillnad från igår. Men tänkte hela tiden; det är inte möjligt att jag gått ner i vikt på en dag meeeeeeeen...... JAG HAR GÅTT NER 1.5 KG SEN IGÅR!! Skönt att se snabba resultat igen som i början. Det var precis det jag behövde för att bli peppad att köra vidare i världens fart!
Nej nu ska jag som sagt ta tag i min lediga tid och plugga lite.

Etiketter:
Bilder på mig,
Hänt,
Itrim,
Mat,
Mått och vikt,
Träning
tisdag 29 mars 2011
Träningsdag med stort T
Idag har jag sannerligen tränat! Upp 5 körde lite styrka sen blev det att ta sig till Itrim för träning där, sen nu ikväll så sprang/ powerwalka jag från skolan till station för att hinna med tåget (som jag tyvärr missade :( ) Så träning blev det gott om idag. Nu ska jag snart sova. Är sjukt hungrig just nu men har satt mig med en stor kopp te som jag ska dricka innan sängen kallar. Det ger iallfall lite mättnadskänsla och känns mer matigt på något sätt!
( Jag idag på Itrim. Ser helt sjuk ut men det var för att jag körde sjukt hårt! Skönt efteråt ;) ) Ska kolla in lite youtube-klipp med Jennifer Nicole Lee innan jag somnar. Jag kollar henne både morgon ikväll. Gud vilken insperation hon ger mig! Helt galet. Ett litet klipp med henne på morgonen och jag är redo för att köra gärnet under dagen. Ser upp till henne något sjukt. Grymt bra jobbat ju! Satsar på en liknande kropp om något år. Fyvale va snygg jag ska bli. Haha!
Nej men hörre ni, nu måste jag nog borsta tänderna. Sov gott så hörs vi imorgon! Puss
Vart har alla kommentarer tagit vägen?
Förut så bara trillade det in kommentarer! Så fort jag loggade in hade jag fått mägder men nu får jag inga kommentarer längre. Why?! Kom igen kommentera lite vet ja ;) det blir kul! LOVAR :P
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)