Sidor

tisdag 7 februari 2012

Skitdag

Jag orkar inte. Är konstant trött och det är verkligen inget jag borde vara? Jag ska vara pigg! Men hur som helst så hamnar allt i en dålig cirkel när jag mår så här. Eftersom jag är så trött så finns inte gymet ens med på kartan och då måste min kropp få energi från något annat vilket betyder mat. Så äter på tok för ofta. Jag har inte gått upp något but still. Jag tänker inte ta tag i det idag för det kommer jag inte klara och så blir jag bara besviken istället. Men jag skulle behöva lite peppning känner jag... Vart är alla vänner när man behöver dom?


1 kommentar:

  1. Här! OCh idag är jag sämst. Äter som en gris och okar inte gå och träna vad fan är det för fel på mig? allt går galant i en månad och nu är jag helt körd. Jobbigt :/ Saknar dig...

    SvaraRadera