Sidor

måndag 20 februari 2012

Min vecka

Jag tig en liten bloggpaus som ni kanske märkte men nu är jag tillbaka på banan igen. Det hände så mycket runt omkring mig så därför hann jag inte riktigt med. Jag kan ju inte blogga från mobilen :(
Tänkte i alla fall visa lite av vad jag gjort. Börjar från igår och jobbar mig bakåt.

Elin och Didrik och jag skulle på Harry Potter rundtur men missade den med några minuter så istället gick vi till Piccadilly och kollade in sjukt duktiga dansare!
Precis...
I lördagskväll satt jag barnvakt och passade därför på att ha en Amandas myskväll. Den innehöll Melodifestivalen och...
Sjukligt mycket sushi. Bad Sally beställa åt mig och jag käkade sushi för 17 pund. Inte bra...

Jag träffade Bella på lördagen och gick runt i Covent Garden och kollade in två svenska tjejers godisbutik samt käkade lunch på Café Rouge. Min Chevresallad kan vara den godaste någonsin! Ost var ahhhh, du vet. Det regnade sjukt mycket i lördags också! Bella och jag köpte paraplyer och mitt regnade sönder på direkten. Det var helt galet. Har aldrig regnat så mycket sen jag kom hit!! Dessutom är det fashion week i London så alla som gjort sig jättefina kom helt dränkta med rinnande smink. *skadeglädje*.
WICKED
Elin och jag gick och såg Wicked på West End. Elins och min absoluta favorit. Jag har ju sett den förut men inte Elin så hennes reaktion var enorm :) Dessutom bjöd hon mig. Hur mycket världsbäst är inte hon liksom!!
Som sagt Wicked!
På torsdagen var vi på utflykt med barnen i Hyde Park. Gick över milen med de små stackarna och de klagade aldrig!! Vi hittade i alla fall Peter Pan statyn :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar