Sidor

fredag 10 februari 2012

Fredagar

Fredagar betyder mycket jobb hela dagen och sen helg. Jag har inget emot att jobba två pass idag eftersom jag vet att jag tjänar på det! Ikväll skulle jag jobba men nu är jag ledig pga av att det Sally och Olli skulle göra blev inställt. Men jag känner att jag bara ska vara hemma ändå. Jag måste vila upp och mig och bara fokusera på mig själv. Jag tänkte att imorgon ska jag ta en sån där fixa dag. Typ åka till IKEA kanske. Måste köpa förvaringsgrejer!! Eftersom jag har ett så litet rum samlas grejer lätt i hög så därför behöver jag någon stans att göra av allt :) men frågan är om jag vågar bege mig mot IKEA igen... Det blev ju kaos förra gången! Haha!

Nej om jag ska ta och städa sista rummet nu då.
Hörs senare!
Här har ni en bild på töntarna jag ska träffa i helgen!

1 kommentar: