Sidor

måndag 20 februari 2012

Dans

Jag vill verkligen bli musikalartist eller showartist av något slag och jag vet att sången och teatern funkar bra men dansen har jag varit så himla nervös över, sånär jag såg att mitt gym höll dansaklasser så var det SJÄLVKLART att jag skulle gå på dem!
Jag gick första gången förra måndagen och så idag. Vi dansar till Chicago (som jag skrev om innan) och det är så galet kul. Känner mig lite som någon skådespelare i en gammal film eller något haha.

I alla fall så började jag prata med läraren efter lektionen och när vi väl började prata kunde vi inte sluta. Snubben är ju förtusan musikalartist och anledningen till att han är grym på Chicago är att han varit med i den uppsättningen som rullat på West End!!! Ascoolt ju! Så jag frågade grejer om min dans och han sa att jag inte skulle låta dansen sätta gränser för hur jag ska klara av auditions och sånt. Allt handlar om att man tror att man kan, sa han. Haha om det vore sant så vore det ju toppen! Nu är jag i alla fall lite mer pepp. Längtar redan till nästa måndag!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar