Sidor

söndag 5 februari 2012

Min lördagkväll...

...blev inte riktigt som planerat med sjukt bra ändå! Tanken var at vi först skulle hem till Amel i Ealing och sen till Soho för at gå på Heaven, men tydligen stängs hela London av när det snöar. Och visst det kanske snöade en 7cm eller något, men seriöst ska en hel storstad bara stängas av :O Vi var fast i Ealing med andra ord. Men det var fint det också. Lägenhetshäng, jag har aldrig, snabb visit på en pubb, promenader, snöänglar, snömys, snöbollskrig, monopol, gin och tonic, världens mega kortlek och fina vänner gjorde min kväll!
Somnade med en Linn på en minimadrass på golvet och vaknade nästa morgon pigg och glad. Så det blev en tur till Westfield för lunch på pizzaexpress och sen lite shopping. Min helg var med andra ord riktigt lyckad.
Inte blir det sämre av att mina tre söta barn springer mot mig när jag kommer hem och säger Amanda I love you...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar