Sidor

onsdag 8 februari 2012

Egen dag

Idag har jag varit ledig från 9 till 4! Sally såg att jag mådda skit och har gjort det de senaste dagarna så hon hjälpte mig att boka in mig på massage. Så idag har jag haft en helt underbar och välbehövlig dag!
Jag började med havregrynsgröt och russin som sedan övergick i en film med Phoebe. Sen gick jag till gymmet (som jag inte gjort en endaste gång den här veckan) och körde ett powerplate pass. Jag trodde att jag skulle vara sämst idag men det gick bäst för mig av alla i gruppen. Iofs så är man ju bara 6 stycken i en grupp, men för mig betydde det mycket. Dels med tanke på att de andra ser mer vältränade ut men det var jag som orkade mest! Det sitter inte bara i utseendet.
Efter en skön dusch gick jag på min massage. Den var heeeelt heeeelt underbar! Jag somnade nästan! Sen blev det till att göra lunch (kycklingsallad) och så en promenad till starbucks. Där satte jag mig i en soffa med en kaffe och bar och läste ELLE. Jag skrev också lite på en prodjekt jag håller på med :)
Nu har jag lagat spagetti och köttfärssås och lagt barnen och ikväll sitter jag barnvakt så det blir bara jag. Skönt.
Känner att det här var precis vad jag behövde! Utan tvekan! NU KÖR VI IGEN! KOM IGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar