Sidor

lördag 11 februari 2012

IKEA är för tusan det bästa som finns!

Igår kväll när jag satt barnvakt så kom Bella över och vi såg på sista Harry Potter filmen och spelade FIFA. Sen fick vi för oss att skita i bussen utan gå hem till Bella för att sova där. 50 minuters nattpromenad. Tog sin lilla tid men det var det värt! Skönt att röra på sig lite innan man går och lägger sig. Efter mycket fniss och ett och annat asgarv så somnade vi alldeles för sent.
Lördagen spenderade vi på ett av IKEA ställena här i London. Jag har så himla litet rum så jag behöver bra förvaringsutrymmen. Jag hittade massa bra grejer så är hel nöjd! Och rummet blev underbart, kan röra mig i det igen :)
Bästa med IKEA var nog ändå köttbullarna!
Nu ikväll kom Bella över igen och Emil hängde på. Så nu har vi sett Melodifestivalen och spelat FIFA. De spelar fortfarande men jag har lämnat soffan för Emil gjorde 3-0 mot mig innan andra halvlek knappt börjat... Inte så kul.. Så tänkte att det var dags att slå lite på tangenterna istället så ni får höra lite om min helg. Hoppas eran helg har varit bra den också!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar