Sidor

måndag 19 december 2011

When my life is a movie.

Idag har varit en sån där dag som man ser på film och tänker, haha sådär är det verkligen inte i verkligheten, och så var det de! Jag och mina fina flickor har bakat kladdkaka, gjort ansiktsmålning och dansat hejdlöst till Santa Clause is coming to town. Dessutom var jag osminkad med en fin tomteluva. Kan det bli mer Classy. Haha.
Det har hur som varit en helt underbar dag. Nu sitter jag ensam vaken i huset för föräldrarna är borta och Oscar är på sleepover. Jag är alltså själv med tjejerna. De ville sova i samma säng inatt och när jag gick in och kollade till dem för några minuter sedan sov de kramandes. Hur gulligt som helst! Kommer sakna gullungarna när jag åker imorgon... Men vad gör det när jag får träffa fina människor hemma!! Taggar järnet att få träffa släkt och vänner igen. Och så alla djuren främst TOFSAN min bebis!!!!
Får se om jag hinner blogga imorgon innan jag åker, annars ses vi i Sverige!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar