Sidor

onsdag 7 december 2011

Trött...

Jag är så sinnessjukt trött.. Asså varje kväll säger jag mig själv, gå och lägg dig 9. Blir det 9 nejnejnej jag är duktig om jag lägger mig klockan 23. Men jag jobbar hela dagarna (igår 7-9) och min kropp pallar inte att inte få vara själv. Den vill bara vara Amanda och helt ensam! Men jag får ju aldrig vara det!!! Och när jag är ledig och vill göra saker för mig själv så blir det oftast med en kompis (Bella) för jag älskar att vara med henne och saknar henne typ jämt, haha. Men när ska jag ha tid att andas? Gymmet får bli min lilla egentids grej.

Nu ska jag snart gå och lämna Phoebe på daycare, sen ska jag till gymmet. Vaknar där! Träning hjälper mig mer mot trötthet än vad en tupplur gör!
Får se om jag hinner till powerplaten eller om det blir styrka och kondition på egen hand.

Ha en bra dag så länge!
Saknar min familj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar