Sidor

fredag 9 december 2011

Dags att vakna

Klockan 6 (en hel timme innan väckning!!!) öppnas min dörr och två förvirrade barn kommer inrusande.
Children: CAN YOU DRESS US!!!!??
Amanda: GO OUT!

Ytligare 10 minuter går när barnen stormar in igen.

Children: I´M MAKING MY OWN FOOD TODAY!
Amanda: mmm.....

Ytligare 10 minuter går när Oscar kommer inspringande igen.

Oscar: I WANT A BAGLE!!!

Underbar morgon med andra ord. Det bästa var ju dock att de redan ätit frukost så det var bara lite hjälp med kläderna och sen kunde jag trycka ner dom i soffan framför tvn. Ahh skönt tänkte jag men började då inse vad dessa små söta barn gjort när de var helt ensamma om att vara vakna. En potta full med kiss stod i hallen, rummen var en enda stor röra, det var mjölk och flingor lite varstans och pyjamser, blöja och kuddar låg utslängda över hela rummen. Ahh skönt tänkte jag inte längre...

Jag har i alla fall städat alla rummen, diskat, skickat iväg de två äldsta till skolan och har nu till och med tid för att blogga. Life is good :) Så nu ska jag och min trötta trötta kropp lämna Phoebe i sin skola och sin blir det powerplate igen. Det är tredje dagen i rad nu och jag känner hur min kropp är helt slut! Min rumpa värker som attans! Men vill man vara fin får man lida pin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar