Sidor

måndag 26 december 2011

LillJul och kärlek till er läsare!

Tror det är ett känt fenomen inom många familjer. När man har en stor släkt delar man upp julen på fler dagar och firar jul med olika släktingar. Det bästa är dock att man slipper se Kalle mer än en gång!!! UNDERBART! Har tröttnat enormt mycket på Kalle måste jag säga..

Igår firade jag annandagen ute i gamla kära Linköping som verkar ha krymt sen jag bodde här. Kan det vara så att jag vant mig vida stora London?
Det bästa med "lilla Linköping" är att man känner igen alla. Jag träffade så sjukt mycket vänner igår och alla gjorde mig glad! Fick fina komplimanger om att jag blivit snygg, har en platt mage och ser fräsch ut haha. Sen kom det fram två personer som sett mig på youtube och läser min blogg!
Ni anar inte hur sjukt mycket det värmer mitt hjärta när ni vågar komma fram och berätta sånt för mig. Fortsätt med det! Keep it going!

Lägger in en bild på min kusin Amilia som jag bla är hos nu. Den här bilden tog jag på henne för något år sen. Sjukt snygg kvinna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar