Sidor

tisdag 27 december 2011

Utmaningar


Jag har fått in två stycken utmaningar än så länge inför 2012.
1. Tatuera mig
2. Lägga upp fler före och efter bilder i bikini/underkläder

Hm, båda utmaningarna har jag faktiskt funderat på att göra och nu när någon utmanar mig kanske det är steget jag borde ta. Dock skulle jag vilja att ni som utmanar mig inte är anonyma för jag vill gärna kolla vem det är som utmanar mig. Jag ska försöka klara av så många utmaningar som möjligt! Men självklart kan jag inte ställa upp på allt.
Jag funderar på tatueringen faktiskt och skulle vilja ha något som påminner mig om hur jag var förut och hur jag är nu. Hur jag klev ut ur helvetet och nu mera har ett bra självförtroende. Jag kanske till och med har så bra självkänsla nu att jag skulle våga lägga upp mer "avslöjande" före och efter bilder. Har funderat på det men har inte vågat. Kanske är det här steget jag behöver våga ta. Vi får se men det blir antagligen så.

Så länge tycker jag ni ska komma på mer utmaningar för 2012! Som sagt så gör jag så gott jag kan för att lyckas med allt! Dessutom kommer jag antagligen filma de utmaningar som går att filma så ni får se när jag gör dem och hur det går :) Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar