Sidor

lördag 3 december 2011

Sjung bara sjung

Igår sjöng jag på en stor pub i centrala London, och det var något av det roligaste jag gjort! Hade med mig fina Bella och Julie och vi dansade rumpan av oss.
Apropå att dansa av sig rumpa så har jag tappat 5 kg! I FEEL GOOD! Alla går upp i vikt här men jag går ner trots en evig kamp mot allt onyttigt. Det känns underbart!

Idag kommer vara en underbar dag! FÖR JAG ÄR ENSAM TILLS IMORGON KVÄLL! Har hela huset för mig själv så ikväll kommer fina fina fina Alexander hit och vi ska laga "svensk" tacosm. och sen blir det nog lite utgång också. Mycket trevligt med andra ord! Älskar mina vänner de är underbara och finns alltid där när man är ensam.

Vad gör ni idag?
Nu när jag är ensam så får jag prata med mina vänner William och Kate :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar