Sidor

fredag 30 december 2011

Där är där där man inte är.

Japp, nu är min bättre hälft och vän i London igen. Känns konstigt att prata med Bella på Skype när jag sitter i Sverige och inte bara några km där ifrån. Jag skulle ha en dunder och brak, super och duper, awesome och hysteriskt bra nyårsafton i London. Jag skulle åkt hem igår. Men, jag är ledig till den 8 Januari och stannar därför hemma tills dess. Så nu blir det nyår hemma istället med familj, kusiner och kusinens flickvän.

Istället för att gå och shoppa en glittrig partydress så fixar jag bord och dukningar. Hm. Jag måste ju erkänna att det är ruskigt mysigt att vara hemma, men jag skulle vilja ha något sorts miniparty också kanske. Här tar festen slut vid tolv och jag skulle vilja göra något mer då!
Nej men hörni nu ska checka lite fler dukningar på youtube och andra sidor. Kanske kolla efterrättstips made by Leila?

Ni glömmer väl inte att det bara är 2 dagar kvar av 2011 så utmana mig till 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar