Sidor

söndag 18 december 2011

4 advent



Idag tog advent utmaning slut. Hur jag ahr lyckats då.

Maten: maten funkade mycket bra de första veckorna med de sista har jag faktiskt fuskat rätt så ofta. Lucia=lussebullar, middagar=pudding. Men jag är stolt över vad jag gjort och åt aldrig något onyttigt när jag inte ville utan tog ett beslut att det var okej i den studen och gick efter det beslutet. Jag tror det viktigaste är att man ska kunna ha ett sunt förhållande med mat och kunna äta utan dåligt samvete. Att jag inte har det nu är det största för mig!

Träningen: Har funkat hur bra som helst!! De första veckorna blev det gymmet alla vardagar och jag körde stenhårt. Mycket powerplate så mina ben och min rumpa gör fortfarande ont! Den här veckan ahr det blivit mycket heldagsjobb så inte lika mycket träning men 3 pass ändå plus promenad i fredags istället för utgång. Mycket bra val dessutom för vi träffade trevliga människor på vår (Bellas och min) promenix.

Vikt: Ja har inte vägt mig än pga av att det är fel vecka att göra det. En vecka i månaden går jag nämligen upp ca 3 kg. Men reslutat kommer så smånig om!

Tankar om utmaningen: Jag tycker att i det stora hela gick det bra och jag är stolt över mig själv. Träningen var för mig det viktigaste och det har jag verkligen lyckats med!! Hur gick det för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar