Sidor

söndag 20 mars 2011

Skitkul kväll!

Jag hade så gaaaalet roligt igår. Först efter all städning efter galan var jag helt slut men sen fick jag ett sms av Josefin som jag typ aldrig träffar längre eftersom hon flyttade till Sthlm för tre år sedan! Så då blev det bestämt att vi skulle ut och dansa någon stans. Stina från gamla klassen hängde också på och henne har jag träffat ännu mindre än Jossan sen vi slutade så det var heelt awsome!




Vi hängde i alla fall inne på Platå och dansade järnet! Till en början satt vi mest stilla men då kom Jossan med kommentaren: Äh, jag bor i Sthlm och ingen känner mig här jag kan vara hur konstigt jag vill! Och det var hon också! Haha. Vi dansade som idioter! Slutade med att jag, Jossan och Stina stod uppe på scen vid Djn och dansa hur mycket som helst. Det kom till och med upp lite folk och dansa med oss. Det roligaste var att jag upptäckte att det var ett stort fonster bakom scenen där man kunde se mig stå och hoppa runt. Haha.
Jossan dansade några "dance fights" också. Massa killar som kom fram till henne och så duelerde dem! :)
När vi i slutet skulle gå hem så sa Jossan: Måste bara göre en sak! Då tar hon satts och hoppar upp på scen och kör som en galning! Haha jag och Stina bara stod och asgrava. Efter ett tag kom hon ner och sa: Så nu är jag klar ska vi åka?
Asvärd kväll med andra ord!
Nu ska jag skriva lite på nutidakonsten och sen blir det balträning med Hampus! Puss
( Jossan och jag på Emmaboda 2009 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar