Sidor

söndag 6 mars 2011

NÄSTA MAGISKA GRÄNS!

Jag har passerat nästa 10tal! Asså blev så galet lycklig när jag såg en åtta istället för en nia imorse när jag stod på vågen. Känns helt sjukt att jag får några veckor sedan kännde samma sak fast det då gällde en nia! Det går så fort och det passar mig utmärkt.
Asså när jag kollar på alla gamla bilder så mår jag typ illa. Hur kunde jag göra så mot mig själv. Jag gick ner mig totalt i negativa tankar men jag känner att ju fler kg jag tappar dessto gladare och lyckligare blir jag. Tänker aldrig återgå till den där tragiska människan!
Jag har aldrig tänkt Amanda som en tjock person. Jag tänkte Amanda som en smal och sund person fångad i nån tjock galnings kropp. Men nu börjar den rätta Amanda komma fram och det känns GALET BRA! Äntligen. Äntligen så får folk se vem jag faktiskt är.
Jag vågar mer nu också! Jag njuter av att klara av saker. Igår tex så sprang jag för första gången på, ja MÄNGDER av år. Visst kanske inte så jätte långt men ca 1,2km eller något sånt och det med en förkylning. Jag stannade aldrig och jag sprang hela tiden. Tog inte ens några meter i gång tempo. Jag bara skuttade fram. Visst flåsande som en galning, men jag gjorde det i alla fall.
Hoppas att ni också kan märka att jag förändras på ett posetivt sätt?

Tycker om er! Känslan av att någon läser vad jag, lilla Amanda, har att skriva känns enormt för mig. Utan er och bloggen skulle den här resan vara miljoner gånger jobbigare! Puss på er söta läsare

I Rumänien

2 kommentarer:

  1. Awesome! Du är så bra Amanda!

    SvaraRadera
  2. Amanda, du är en så sjukt stark person! Jag älskar dig <3

    SvaraRadera