Sidor

tisdag 22 mars 2011

IDOL 2011

Som de flesta vet som känner mig så har jag svårt för att göra något bara "lite grann". Jag måste göra det till 100% med all min kraft! Det är därför jag har svårt att göra olika saker samtidigt! Va är det som hela mitt liv håller på med nu då? Jo Idol kom mer till Linköping nästa söndag och då ska jag söka. Har tänkt söka sen 2004 men har väntat ända tills nu. Bestämde att jag skulle vänta tills året jag tog studenten och nu är det mindre än 2 veckor kvar. HELT SJUKT! Så nu har hela mitt liv gått till Idol alltså. Jag tänker oavbrutet på sånger att sjunga, hur jag ska se ut och hur jag ska bete mig. Ja jag vet jag är skit töntig men jag känner att om jag ska söka då gör jag det på riktigt!
Det lutar åt denna låt. Är nästan 100 på att jag kör den när jag söker. :)
Önska mig lycka till och håll alla tummar du har!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar