Sidor

tisdag 1 mars 2011

PANIK

Har panik idag. Fanny frågade om jag var full idag i skolan. Svar nej. Men jag måste vara hyperglad och spela lycklig för annars bryter jag ihop totalt.
Det är för mycket att göra. Jag hinner inte med att andas och det känns som en ganska viktig del i mitt liv?

Balträningar, fix till skolan är vår, Välgörenhetsgalan, kören, konserter, jobb, prov. Jag får panik. Helt ärligt. Vill bara lägga mig i foster ställning och koncentrera mig på att andas och verkligen känna efter att hjärtat fortfarande slår. Skulle inte förvåna mig om jag varit död i några timmar men ändå gjort saker för att jag måste.

Nej nu ska jag upp till soffan. Mamma sitter där och frågade om jag vill komma och ligga i hennes knä så kan hon klappa på mig. Jag skiter i att jag är 18 år och vuxen. Ikväll är jag 5 år och ligger i mammas knä framför tvn, för det är exakt vad jag behöver!

1 kommentar: