Sidor

tisdag 29 mars 2011

Hiss och diss

Hiss:

  1. En dam på Itrim tittade länge på mig efter träningen och sa sen: Jösses va fint hår du har!

  2. En tjej i min grupp på Itrim berättade att hon tyckte min nya header var fin :)

  3. Jag har fått beröm när jag kom till skolan för mina snart 30 tappade kg :)

  4. De har köpt in Coka Cola-light till skolans café. (ska inte dricka jämt bara ibland;

  5. Jag gick och la mig i tid och är pigg fast kl stod på 5.00 när jag steg upp.

  6. Jag tränade som en idiot och känner mig gladare!

  7. Idol är denna vecka!

  8. Snart åker jag till Dublin!

  9. Jag har fått en inbjudan till en Brothers / Sisters kväll av Itrim :)

Diss:



  1. Jag kanske missar min brorsas musikal ikväll :(

  2. Jag ska ha svenska som jag inte als peppar

  3. Jag har SJUKT mycket plugg framför mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar