Sidor

torsdag 3 mars 2011

Att en kartong kan göra en så trött

En dum låda med alla panacottaglas vi fick sponsrade från procurator fick sig en rejäl rundtur idag. Lina och jag hämtade glasen efter att ha letat länge efter företaget där vi skulle hämta dem. När vi sedan gick tillbaka till busshållplatsen så gick inte bussen på över två timmar. Vi började då vandra busshålplats efter busshållplats. Tillslut gav vi upp och gick tillbaka till den stora busshållplatsen där vi var säkra på att de gick.
När vi tillslut sitter på bussen tar den en annan väg och stannar på en busshållplats precis framför PROCURATOR! Vi har alltså baxat runt på en jobbig kartong över en km och frusit galet mycket för att sen upptäcka att det fanns en busshållplats precis utanför startpunkten på vår jobbiga resa.... Suck.
Aja Lina och jag fick oss ett äventyr och dessutom så kunde jag inte tänka mig någon bättre än Lina att lida denna dag med. Puss på oss.

Nu ska jag sova. TIDIGT för en gångs skull.
Nattinatt

1 kommentar:

  1. hahhaa :D <3 Vi är bäst. Tur att vi inte vra ensamma iallafall :)

    SvaraRadera