Sidor

lördag 12 mars 2011

Min lördag

Idag är allt annat än en ohändelserik dag! Har massor av grejer som ska göras. Men bara roliga grejer faktiskt!

Jag ska baka pizza till lunch till min mor och far, småbröder + brors flickvän :)
Jag älskar att laga mat! Det är typ det roligaste som går och göra hemma! Jag kan längta till dagen efter om jag vet att jag ska baka eller laga någon mat då. Igår satt jag och tänkte jätte länge på hur jag skulle göra pizzorna för att de skulle bli så goda som möjligt. Tänker massor på mat om hur man kan göra gamla rätter på nya sätt och vilka kryddor jag kan andvända. Det ända som är lite klurigt är att jag inte får provsmaka så jag vet inte hur grejerna jag gjort smakar. Men mamma säger att min mat blivit godare när jag slutat provsmaka. Haha undrar varför?! Kanske har jag lagt mer själ i maten nu när jag inte kan äta den?
Aja jag ska i alla fall fota mina fina pizzor och lägga upp recept sen om ni vill kolla :)

Sen ska jag också iväg till mina kusiner för att fira min kusin Samuel som fyller 18 år nästa vecka. Kommer nog bli riktigt roligt! Och Lina ska också med.
Lägger ut bilder på hur jag ser ut sen också.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar